Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Korres LoVe #2



 Hello Girls!!!

Αφού σας έδειξα τα αγαπημένα προϊόντα μακιγιάζ του Korres, που μπορείτε να τα ξαναδείτε εδώ, σήμερα θα σας μιλήσω για τα προϊόντα  περιποίησης προσώπου και σώματος που έχω στην συλλογή μου και αγαπώ πολύ, αφού τα αγοράζω συνέχεια!


Τα μαντηλάκια καθαρισμού τα χρησιμοποιώ κάποια βράδια που νυσταζωωωω πολύ και με βολευουν γιατι αφαιρούν τα μακιγιάζ από πρόσωπο και μάτια, έχουν εκχυλίσματα από ρόδι και συσφίγγουν τους πόρους.
Η μάσκα με άγριο τριαντάφυλλο χαρίζει άμεση λάμψη στην επιδερμίδα, 1-2 φορές την εβδομάδα για 15 λεπτά. 93,3% φυσική σύσταση για όλους τους τύπους δέρματος.
Το γαλάκτωμα καθαρισμού 3 σε 1 με πρωτεΐνες γάλακτος, έχει καθαριστική, τονωτική και ενυδατική δράση ενώ παράλληλα αφαιρεί και το μακιγιάζ από το πρόσωπο και τα μάτια. Είναι πολύ βολικό για ταξίδια, εγώ γι'αυτό το αγοράζω.
Η λευκαντική οδοντόκρεμα απομακρύνει τις ξένες ουσίες που επικάθονται στην εξωτερική επιφάνεια των δοντιών χωρίς να φθείρει το σμάλτο. Ο Γλυκάνισος βοηθά στην πρόληψη πέτρας και τερηδόνας και καταπραΰνει ερεθισμούς και φλεγμονές. Το αιθέριο έλαιο του Ευκαλύπτου έχει αντισηπτική δράση και εξασφαλίζει δροσερή αναπνοή που διαρκεί. 
Το αποσμητικό 48ωρης προστασίας έχει βιολογικό εκχύλισμα Equisetum και είναι χωρίς άρωμα, paraben, alcohol. 
Εμένα με βολεύει η μικρή του συσκευασία, 30ml, γιατί το έχω πάντα στη τσάντα μου! 


Το αφρόλουτρο και το γαλάκτωμα σώματος με άρωμα καρύδας είναι συγκλονιστικό, δεν με νοιάζει αν είναι χειμώνας ή φθινόπωρο, εγώ το έχω στο μπάνιο μου όλο το χρόνο. 
Το ίδιο κάνω και με το scrub σώματος με άρωμα καρπούζι!!! Θες απλά να το φας!!!


Πρόσφατα αγόρασα το αφρόλουτρο Αμπέλι Σαντορίνης  1+1 και το άρωμα του είναι τόσο ιδιαίτερο, ευχάριστο και καλοκαιρινό, που  με έκανε να θέλω να αγοράσω και την κρέμα σώματος στην επόμενη παραγγελία μου.
Το αφρόλουτρο Αχλάδι Περγαμόντο είναι το αγαπημένο του φίλου μου, έχει ένα πιο βαρύ φρουτένιο άρωμα, κατά την γνώμη μου και υπάρχει πάντα στο μπάνιο μας, φυσικά επωφελήθηκα και εδώ από την προσφορά 1+1!
Τέλος το σαμπουάν με γλυκύρριζα και τσουκνίδα, μου ρυθμίζει τη λιπαρότητα, χαρίζοντας στα μαλλιά όγκο. Η τσουκνίδα, σε συνδυασμό με τη γλυκύρριζα ρυθμίζει την έκκριση σμήγματος, αποκαθιστώντας την υγεία του τριχωτού και συμβάλλει στο να παραμένουν τα μαλλιά καθαρά για μεγαλύτερο διάστημα.

Αυτά ήταν λοιπόν τα δικά μου αγαπημένα!
Εσάς τι σας αρέσει απ'όλα τα προϊόντα του Korre? Μήπως έχετε να μου προτείνετε και κάτι άλλο?


5 σχόλια:

  1. Αγαπω korres!Εγώ έχω το scrub με ρόδι ,το υγρό ζελέ καθαρισμου καθώς και ένα σαπουνακι με ροδι!Πολύ καλά όλα.Ειδικά το σαπουνακι βοηθάει πολύ τις λιπαρες επιδερμιδες και εμένα μου ρυθμιζει το σμιγμα!Και μπορεις να το χρησιμοποιήσεις και στο σώμα!Επίσης η εταιρεία αυτή έχει τρομερα μολύβια ματιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σαπούνι δεν το έχω, αλλά επειδή κ γω λιπαρή επιδερμίδα έχω μάλλον πρέπει να δοκιμάσω, ωραία η πρόταση σου!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο post, πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή