Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Αγαπημένα Απριλίου




Hello Girls!!!
Ήρθε η ώρα για τα ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ του μήνα που μας πέρασε.

Πρώτο και καλύτερο το Lipstick mango Butter No14 από Korre σε ροζ ανοιξιάτικο χρώμα που το φοράς και σου φτιάχνει την διάθεση!Με SPF 10, είναι ένα λαμπερό κραγιόν με έντονο χρώμα και wet finish.

Για να μη γυαλίζω, όλο τον μήνα έβαζα την πούδρα της Mac που μου δίνει ένα ματ αποτέλεσμα για αρκετές ώρες.

Την γυαλάδα μου την θέλω μόνο στα μαγουλάκια μου και αυτό το προϊόν της ELF είναι φανταστικό. Shimmering facial whip, No1205, σε υγρή μορφή, δίνει την λάμψη που όλες θέλουμε. Εγώ το βάζω μερικές φορές και ως σκιά για να δώσω φως.

Οι Νudes eyeshadows από το H&M σε καφέ, χρυσό και μπέζ, με βόλεψαν στο καθημερινό μου μακιγιάζ, είναι σταθερές και πολύ οικονομικές και πρέπει να πάω και μια βόλτα από το H&M πάλι για να δω και τα ανοιξιάτικα τους χρώματα.

Για την μάσκαρα της L'oreal Manga mega volume δεν έχω να πω πολλά, το βουρτσάκι της τα λέει όλα, πιάνει ακόμη και τις πιο μικρές βλεφαρίδες στην εσωτερική γωνία του ματιού... Γιούπι!!

Στην περιποίηση του προσώπου μου έδωσα μεγάλη έμφαση στην μάσκα καθαρισμού με πράσινη άργιλο από την Apivita. Την έκανα 1 φορά την βδομάδα οπωσδήποτε. Κάνει εξεραιτικη δουλειά και βοηθά αρκετά και με την λιπαρότητα. 

Αυτά ήταν τα δικά μου αγαπημένα!
Τα δικά σας? Έχουμε κάποιο ίδιο?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου