Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

LA ROCHE - POSAY EFFACLAR GEL ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ

Το Effaclar Gel της La Roche Posay το αγόρασα σε μια περίοδο του το δέρμα μου έβγαλε σπυράκια ήταν πολύ λιπαρό και ήθελα να καταπολεμήσω αυτήν την κατάσταση.

Είναι για λιπαρό και ευαίσθητο δέρμα,  καθαρίζει απαλά, απομακρύνει τα ξένα σώματα και το πλεονάζον σμήγμα, αφήνοντας το δέρμα καθαρό και δροσερό. Περιέχει το καταπραϋντικό, αντι-ερεθιστικό ιαματικό νερό της Roche-Posay.

– pH 5.5 
– χωρίς σαπούνι 
– χωρίς οινόπνευμα 
– χωρίς χρωστικές  
– χωρίς Paraben


Εγώ δεν έμεινα πολύ ικανοποιημένη, διότι το πρώτο μειονέκτημα που βρήκα ήταν, ότι κατά την εφαρμογή με έτσουζε στα μάτια και το δεύτερο, άφηνε την επιδερμίδα μου πολύ στεγνή και ξηρή με αποτέλεσμα να τραβάει το δέρμα μου, μέχρι να εφαρμόσω την ενυδατική μου κρεμά. 

Στα θετικά έχω να βάλω τον πολύ κάλο καθαρισμό που κάνει στο πρόσωπο. 

Δεν νομίζω πως θα το ξαναγοράσω γιατί τελικά με τα σπυράκια δεν με βοήθησε και ιδιαίτερα.

Το έχετε χρησιμοποιήσει?


ΧΟΧΟ
Beauty tips n reviews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου