Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

LA ROCHE - POSAY EFFACLAR EAU MICELLAIRE

Το νεράκι Micellaire της La Roche Posay το χρησιμοποιώ εδώ και 3 μήνες και αφού έχω ξοδέψει τα 2/3 του μπουκαλιού θα σας πω την γνώμη μου.



Το δέρμα μου είναι λιπαρό και ευαίσθητο.
Για ένα ευαίσθητο δέρμα είναι ιδανικό γιατί δεν είναι ανάγκη να τριβείς και να γυροφέρνεις στο πρόσωπο σου όλα τα προϊόντα όταν κανείς ντεμακιγιάζ. Έχει την ιδιότητα όπου το ακουμπάς και το αφήνεις για λίγα δευτερόλεπτα να απορροφά στο βαμβάκι το μακιγιάζ και να αφήνει την επιδερμίδα καθαρά.

Επίσης στην λιπαρή και ευαίσθητη επιδερμίδα αφαιρεί  πλεονάζον σμήγμα, αφήνοντας την  καθαρή και δροσερή. 

Έχει καταπραϋντική και αντιερεθιστική ιδιότητα  χάρη στο ιαματικό νερό της La Roche Posay. 

Είναι χωρίς σαπούνι,χωρίς χρωστικές, οινόπνευμα και parabens. 

Χρησιμοποιείστε το πρωί και βράδυ στο πρόσωπο και στο λαιμό, είτε ως ντεμακιγιάζ είτε ως τονωτική λοσιόν. 

Το έχω εντάξει στο καθημερινό μου ντεμακιγιάζ για όλους τους παραπάνω λόγους που αναφέρω και θα το αγοράσω σίγουρα όταν μου τελειώσει από κάποιο online φαρμακείο που θα το έχει σε προσφορά.

ΧΟΧΟ
Beauty tips and reviews 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου